top of page

Köpvillkor

Köp av tjänster hos EcoSteaMobil AB innebär även godkännande av våra allmänna villkor. Vid beställning av tjänster över internet föreligger bindande köpeavtal. Köpet är genomfört så snart som köpet bekräftas på skärmen. Har du frågor eller behöver support är du välkommen att kontakta oss på info@ecosteamobil.se eller ring på 0763932030.

PRIS
Alla priser anges inkl. moms då vi båda har privata och professionella kunder. EcoSteaMobil reserverar sig för eventuella felaktigheter på hemsidan och prisändringar.

 

BETALNING
Online betalning sker via Stripe: Vi utför tjänsten efter förskottsbetalning genom Stripe. Betala på plats med kort eller val av fakturering.

 

LEVERANS & MILERSÄTTNING

Vi utför tjänsten på plats hos kunden. Oftast har vi 7 dagars framförhållning men det är möjligt att boka 24 timmar innan önskad tid. Alla bokningar är premilinära tills du mottagit en bekräftelse via mail eller SMS om önskad tid. Vi hanterar våra bokningar så fort som möjligt med 6-8 timmar tillgodo att acceptera en bokning, under helger kan det dröja längre. Kontakta info@ecosteamobil.se eller ring på 0763932030 vid frågor.

 

ÅNGERRÄTT & AVBOKNINGAR
Du har rätt att ångra ett köp 24 timmar innan bekräftad datum. Tänk på följande:
1. Avbokning och ombokning efter 24 timmar debiteras då vi inte hinner att hitta en ersättare. Om avbokningen eller ombokning sker pga ösregn eller kallt väder (kallare än minus 5 grader) debiterar vi inte detta och bokar om kostnadsfritt.

2. Ange anledning och önskemål vid ombokning.

 

REKLAMATIONER
Vid reklamation, kontakta oss inom 48 timmar efter att felet upptäckts. Maila till info@ecosteamobil.se och beskriv vad som är fel. Bifoga gärna bild eller film på skadan/felet så ser vi till att du ersätts med en ny eller likvärdig tjänst. Vi har 100% nöjdkundsgaranti.

FORDONSTYP

För att säkerställa högkvalitativ service och bästa resultat för ditt fordon, har vi en policy för bokning av äldre fordon. Vi accepterar inte fordon som är äldre än 15 år, eftersom de ofta kräver särskild uppmärksamhet på grund av grov smuts och rost. Innan vi bekräftar bokningen av ett sådant fordon, kräver vi att du skickar bilder för att bedöma dess skick. Dessa bilder hjälper oss att planera rätt behandling och se till att du får den bästa möjliga service. Vårt mål är att ge dig en utmärkt bilvårdsupplevelse och hålla ditt fordon i bästa möjliga skick.

Om du har några frågor eller funderingar angående denna policy är du välkommen att kontakta oss direkt på 0763932030

 

KUNDTJÄNST & SUPPORT
Vid beställning eller frågor gällande tjänster i verksamhet kontakta oss via e
-post: info@ecosteamobil.se eller ring oss på 076 393 20 30

bottom of page